25 auktorisoitua matkailuopasta Kouvolassa

Kouvolan matkailuoppaat järjestävät tilauksesta opastettuja kaupunki- ja teemakierroksia sekä kohdeopastuksia. Tarjolla myös aikamatkoja roolioppaan johdolla. Opastuskielet suomi, englanti, kreikka, ruotsi, saksa ja venäjä. Kierrokset kävellen, linja-autolla, taksilla tai polkupyörällä.

Kouvolan matkailuoppaat kuuluvat Suomen Opasliittoon

SUOMEN OPASLIITTO - FINLANDS GUIDEFÖRBUND RY

Suomen Opasliitto ry on matkailuoppaiden, eräoppaiden ja erikoisalojen oppaiden ainoa valtakunnallinen liitto. Opasliiton jäseninä ovat opasyhdistykset. Jokainen auktorisoitu matkailuopas kuuluu oman paikkakuntansa opasyhdistykseen ja sitä kautta Suomen Opasliittoon. Yhteensä opastoiminnassa on mukana n 1050 auktorisoitua opasta 76 yhdistyksestä. Auktorisoitu opas on käynyt vaativan koulutuksen , taitoja ja tietoja kontrolloidaan säännöllisesti näyttökokein.

www.suomenopasliitto.fi